Gustavsvik Resorts

Gustavsvik Resorts i Örebro, som är ett av norra Europas största äventyrsbad, satsar på digital signage från Display4media. Inom anläggningen finns gym, restauranger, butiker samt camping och stugby, vilket gör anläggningen till en av Sveriges största aktörer inom besöksnäringen.

Vid nylanseringen av äventyrsbadet, som går under namnet Lost City, införde man många nya attraktioner och en ny profil. I samband med detta utrustades även anläggningen med en digital signage-lösning från Display4media. På skärmarna kan besökarna se exempelvis menyer från de olika restaurangerna samt övrig information från anläggningen.

Marcus Wirén, som är marknads- och försäljningschef på Gustavsvik Resorts, är mycket positiv till att kunna informera sina besökare på ett modernt sätt som alltid stämmer överens med anläggningens profil. Han ser också att mjukvaran ger tydliga fördelar för den dagliga verksamheten. – Det är extremt praktiskt med ett operativsystem där vi enkelt och snabbt kan byta budskap. Det här är något som vi säkert kommer satsa ännu mer på framöver.

JAG VILL VETA MER OM DIGITAL SIGNAGE.

Display4media AB
Traktorgatan 2
745 37 Enköping

facebook_rund_light_d4mYouTube_logo_light_d4m